Můj čtecí koutek

Každý správný knihomol by měl mít svůj čtecí koutek, ve kterém společně s knihami tráví spoustu času. Nezáleží na tom, kde se nachází, ale hlavní je skutečnost, zda se v něm cítí příjemně. Pro každého je představa tohoto koutku jiná, takže jak bych si představovala svůj vysněný čtecí koutek já?

Poměrně nedávno mi přišel milý majlík s příjemnou nabídkou spolupráce. Stačilo vytvořit podle svých představ v podstatě takový wishlist vlastního čtecího koutku. Z toho i vyplývala účast v soutěži o knihovnu podle vlastního výběru, což je pro knihomola obrovské lákadlo. 

Produkty do čtecího koutku se nabízely k výběru na stránkách nábytku Favi.cz. Byla jsem naprosto unešena všemi těmi krásnými věcmi, takže jsem krotila své nadšení a po dlouhém přemýšlení vybrala pro mne nejvíce zajímavé vybavení do "čtecí svatyně". Jelikož mám v oblibě provance styl, snažila jsem těch pár věcí ladit v tomto směru. A že bylo z čeho vybírat!




Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.