On My Wishlist (4)


Meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu uveřejníte seznam knih, které si chcete koupit. Mohou to být knihy starší i nové, či v budoucnu vydané.

•○•○•○•○•


Pro tuto sobotu si volím:

J. A. Redmerski
NA HRANĚ ZAPOMNĚNÍ

Na knihu jsem kdysi narazila a ihned na mne zapůsobila. Obálka vypadá slibně a příběh určitě taky není k zahození. Tím putováním mi připomíná jinou knihu, ale ani za nic si nemohu vybavit kterou. To se mi stává pořád. Nevadí, snad bude knížka suprová!

 Abbi Glines
NA HRANĚ ZAPOMNĚNÍ

Hranice nevinnosti byla super, a doufám, že Za hranicí nevinnosti bude ještě lepší! První díl jsem včera dočetla a jsem opravdu nadšená! Musím, musím si co nejdříve přečíst pokračování, jinak se asi zblázním!
Nancy Holder
KRÁSKA A ZVÍŘE - POMSTA

Seriál, podle kterého je kniha psána, jsem začala sledovat, jakmile vyšel první díl. Hrozně se mi líbil, zaujal svým příběhem. Proto jsem si řekla, že by nebylo na škodu přečíst si i knihu, či následné díly, které postupně vycházejí.
J. Lynn
ZŮSTAŇ SE MNOU

Předchozí díly se mi strašně líbily. Navíc mne v poslední knize Calla zaujala, proto jsem ihned toužila po přečtení jejího příběhu. Anotace zní slibně a vzbuzuje ve mně nadšení!
Josephine Angelini
PROROCTVÍ

Kniha Proroctví se dostala do mého zorného úhlu hlavně kvůli starořecké tématice, respektive kvůli bohům na Olympu. Řecká mytologie mne vždycky uchvacovala a zajímala, tudíž tato kniha přišla jako blesk z nebe. Doufám, že si ji co nejdříve přečtu.




J. M. Darhower 
SEMPRE - NAVĚKY

Jako první mne na knize zaujal název. Tím, že není jen český nabyl větší zajímavosti. Druhým faktorem byla úžasná obálka. Kombinace barev, písma a obrázků tvoří poutavou podívanou. I anotace zní zajímavě a ukazuje, že půjde o nevšední příběh. Jsem na knihu opravdu zvědavá!

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.